6. 11. 2024 | KC City, Praha
Globální ekonomika vstoupila do nejisté doby – poslední čtyři roky ukázaly, jak velké množství různých šoků může přijít v rychlém sledu. Zároveň také demonstrovaly ohromnou provázanost jednotlivých ekonomik, trhů a sektorů. Nové a nejisté globální prostředí budeme analyzovat v prezentované makroekonomické prognóze, kde se zaměříme kromě globálního ekonomického výhledu a rizik také na komoditní trhy a aktuální makro trendy v oblastech nákupu a dodavatelských řetězců.
Žádná z globálně obchodovaných komodit letos nezdražila tolik, jako kakao. Tento prudký nárůst je zapříčiněn nejen změnou klimatu, ale i spekulací. Jaké strategie nákupu v tomto prostředí zvolit a zajistit stabilní výrobu čokolády?
ESG nefinanční reporting nemusí být pro nákup jen administrativní zátěž navíc, ale nástroj, kterým posílí své postavení ve firmě. Proč je důležité nastavit si udržitelnou strategii v oblastech nákupu? Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, kde přesně tento potenciál využít, včetně oblastí, ve kterých byste to možná na první pohled nečekali.
Představíme nástroje, které pomáhají digitalizovat žádosti o služební cesty, spravovat nákupní procesy a usnadnit vyúčtování nákladů, což přispívá k celkové transparentnosti a úsporám. Virtuálně vás vezmeme na konferenci o nákupu.
Jak překonat obavy a nejistotu a proč firmy tak často váhají s implementací umělé inteligence? Podělím se s Vámi o metody implementace AI snadno a rychle, projdeme si možnosti překonání základních překážek a dozvíte se, jak odstranit rutinu každodenních úkolů nejen v procurementu, ale napříč celou společností.
Efektivní řízení změn vyžaduje pečlivou péči o vztahy s interními zákazníky, kteří jsou klíčovými stakeholdery v procesu transformace. Posílení komunikace a porozumění potřebám interních zákazníků může výrazně zlepšit úspěšnost implementace změn a minimalizovat odpor vůči změnám v organizaci.