Program konference Procurement Forum 2024

6. 11. 2024 | KC City, Praha

středa - 6 / 11 / 2024

08:00-09:00

Registrace, snídaně, networking

09:00-11:00

Blok A

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Makroekonomický a komoditní výhled v časech častých nabídkových šoků
Tomáš Dvořák
Tomáš Dvořák Senior Economist, Oxford Economics
09:00-11:00

Makroekonomický a komoditní výhled v časech častých nabídkových šoků

O čem to bude?

Globální ekonomika vstoupila do nejisté doby – poslední čtyři roky ukázaly, jak velké množství různých šoků může přijít v rychlém sledu. Zároveň také demonstrovaly ohromnou provázanost jednotlivých ekonomik, trhů a sektorů. Nové a nejisté globální prostředí budeme analyzovat v prezentované makroekonomické prognóze, kde se zaměříme kromě globálního ekonomického výhledu a rizik také na komoditní trhy a aktuální makro trendy v oblastech nákupu a dodavatelských řetězců.

Tomáš Dvořák

Tomáš Dvořák

Senior Economist, Oxford Economics
Když ceny trhají rekordy
Klára Mikulincová
Klára Mikulincová Director of Procurement and Logistics, Čokoládovna JANEK
09:00-11:00

Když ceny trhají rekordy

O čem to bude?

Žádná z globálně obchodovaných komodit letos nezdražila tolik, jako kakao. Tento prudký nárůst je zapříčiněn nejen změnou klimatu, ale i spekulací. Jaké strategie nákupu v tomto prostředí zvolit a zajistit stabilní výrobu čokolády?

Klára Mikulincová

Klára Mikulincová

Director of Procurement and Logistics, Čokoládovna JANEK
Nezbytná role nákupu při ozeleňování firmy
Helena Boršická
Helena Boršická Head of Procurement & Facility Management, ING Banka
09:00-11:00

Nezbytná role nákupu při ozeleňování firmy

O čem to bude?

ESG nefinanční reporting nemusí být pro nákup jen administrativní zátěž navíc, ale nástroj, kterým posílí své postavení ve firmě. Proč je důležité nastavit si udržitelnou strategii v oblastech nákupu? Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, kde přesně tento potenciál využít, včetně oblastí, ve kterých byste to možná na první pohled nečekali.

Helena Boršická

Helena Boršická

Head of Procurement & Facility Management, ING Banka
Keynote Speaker
Nejdůležitější schopnosti vyjednavače a časté mýty ve vyjednávání
Karel Pošíval
Karel Pošíval instruktor vyjednávacích dovedností
09:00-11:00

Nejdůležitější schopnosti vyjednavače a časté mýty ve vyjednávání

O čem to bude?

Dovednosti profesionálů operujících v těch nejvypjatějších vyjednáváních o lidské životy mají přímou využitelnost v jakékoliv lidské interakci, včetně byznysových vyjednávání, či v těžkých osobních konverzacích. V této přednášce se bývalý policejní vyjednavač Karel Pošíval podělí o to, jaké jsou nejdůležitější charakteristiky dobrého vyjednavače a zároveň rozebere nejčastější mýty o vyjednávání.

Karel Pošíval

Karel Pošíval

instruktor vyjednávacích dovedností
11:00-11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30-13:15

Blok B

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
VIRTUÁLNÍ PROCHÁZKA: Revoluce v administrativě: Jak technologie mění správu služebních cest a nákupů
Dávid Hankovský
Dávid Hankovský Senior Consultant, Deloitte
Martin Jenčík
Martin Jenčík Manager, Deloitte
Tereza Matys
Tereza Matys Senior Consultant, Deloitte
11:30-13:15

VIRTUÁLNÍ PROCHÁZKA: Revoluce v administrativě: Jak technologie mění správu služebních cest a nákupů

O čem to bude?

Představíme nástroje, které pomáhají digitalizovat žádosti o služební cesty, spravovat nákupní procesy a usnadnit vyúčtování nákladů, což přispívá k celkové transparentnosti a úsporám. Virtuálně vás vezmeme na konferenci o nákupu.

Dávid Hankovský

Dávid Hankovský

Senior Consultant, Deloitte
Martin Jenčík

Martin Jenčík

Manager, Deloitte
Tereza Matys

Tereza Matys

Senior Consultant, Deloitte
Umělá inteligence a roboti v nákupu 2025+
Filipp Samarin
Filipp Samarin Sales Executive, ap-solut CEE
11:30-13:15

Umělá inteligence a roboti v nákupu 2025+

O čem to bude?

Jaké jsou pokročilé nástroje, které budou utvářet budoucí podobu procurementu? Prozkoumejte nové možnosti a seznamte se s jejich využitím v praxi.

Filipp Samarin

Filipp Samarin

Sales Executive, ap-solut CEE
Zavádění AI do firemní praxe: úskalí a možnosti
Jan Bouda
Jan Bouda průmyslový inženýr a specialista na školení a zavádění umělé inteligence
11:30-13:15

Zavádění AI do firemní praxe: úskalí a možnosti

O čem to bude?

Jak překonat obavy a nejistotu a proč firmy tak často váhají s implementací umělé inteligence? Podělím se s Vámi o metody implementace AI snadno a rychle, projdeme si možnosti překonání základních překážek a dozvíte se, jak odstranit rutinu každodenních úkolů nejen v procurementu, ale napříč celou společností. 

Jan Bouda

Jan Bouda

průmyslový inženýr a specialista na školení a zavádění umělé inteligence
Vztah k internímu zákazníkovi v době řízení změny
Olga Rinaldi
Olga Rinaldi Founder & Procurement Architect, Rinaldi Consulting
11:30-13:15

Vztah k internímu zákazníkovi v době řízení změny

O čem to bude?

Efektivní řízení změn vyžaduje pečlivou péči o vztahy s interními zákazníky, kteří jsou klíčovými stakeholdery v procesu transformace. Posílení komunikace a porozumění potřebám interních zákazníků může výrazně zlepšit úspěšnost implementace změn a minimalizovat odpor vůči změnám v organizaci.

Olga Rinaldi

Olga Rinaldi

Founder & Procurement Architect, Rinaldi Consulting
13:15-14:15

Pracovní oběd

14:15-15:45

Blok C

Moderuje:
Tereza Ordóñez , Project Manager, Blue Events
Panelová diskuse
Panelisté:
15:45-17:00

Koktejl