Program

8:30 - 9:00 | Registrace, snídaně a ranní networking
   
9:00 - 10:30 | A – ZMĚNA JAKO MOTOR NOVÝCH PŘÍLEŽITOSTÍ PRO NÁKUP

Moderuje: Patricia Jakešová, Business Konzultant, U & SLUNO

  

Jaký vliv mají změny v oblasti strategie a reorganizace společnosti na nákup? A jakou roli v této proměně hrají nové technologie? Na co se připravit a jakých rizik se vyvarovat? Jaké změny vedou k naplnění potřeb interního zákazníka? Lídři trhu, kterým změna přinesla do nákupu nové příležitosti.

  • Aktuální výzvy globálního nákupu
    Tomáš Veit, Head of Procurement Western & Central Europe, Plzeňský Prazdroj

  • Nákup & interní zákazník – vzájemné naplnění potřeb
    Martin Růžička, ředitel nákupu, PRECIOSA LIGHTING

  • Outsourcing nákupu jako nástroj zvyšování firemní výkonnosti
    Petr Vinš, Partner, Vinekon

  • Tail End Procurement aneb inovativní řízení všech nákupních kategorií – case study
    Jiří Steif, Partner a Martina Vojteková, konzultant, A.T. Kearney

   
10:30 - 11:00 | Přestávka na kávu
   
11:00 - 12.45 | B – NÁKUP NOVĚ - top to top diskuse pro lepší kondici nákupu

Moderuje: Patricia Jakešová, Business Konzultant, U & SLUNO

  

Nákup v čase rychlých změn. Jak držet krok s trhem i požadavky interního klienta? Jak se připravit na cenové výkyvy spojené s uvolněním kurzového závazku koruny? Kde hledat příležitosti pro nové dodavatelské portfolio? Jakých nejčastějších chyb se vyvarovat? Pomohou k lepším výsledkům technologie a práce s daty? Jak udržet a rozvíjet motivovaný tým?

  • Alex Bém, ředitel nákupu a logistiky, T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom

  • David Březík, Purchase and Export Director, Podravka

  • Lukáš Hrubý, Facility & Procurement Manager, McDonald´s

  • Subodh Kumar, Group Procurement Director, MÉDEA GROUP

  • Václav Novák, ředitel Divize Nákup, ZAT

  • Jan Priškin, Procurement Manager, CEMEX Czech Republic
   
12.45 - 13.45 | Oběd a networking
   
13:45 - 15:30 | C – NOVÉ VÝZVY NÁKUPU

Moderuje: Patricia Jakešová, Business Konzultant, U & SLUNO

  

Technologický rozvoj a neustále širší a sofistikovanější digitální prostředí zvyšuje nároky na odbornost v nákupu IT i marketingových službách, které zároveň často tvoří největší položky na „nákupním seznamu“. Příklady z praxe pro efektivní nákup.

  • 8 tipů k efektivnímu nákupu IT
    Petr Zajíček, Purchasing, Sourcing, Vendor Management, Komerční banka

  • Úspory formou služeb
    David Lev, Printing Business Unit Manager, HP

  • Should costing FEI
    Miroslav Chmelík, Global Commodity Manager & Site Sourcing Lead, Thermo Fisher Scientific

  • Nákup marketingových služeb – kde začíná a končí role nákupčího
    Magda Slámová, Senior Procurement Officer, Unilever
   
15:30 | Závěrečný přípitek pro neformální doznění konference